Cayman Islander | Diary of a Freelance Programmer traveling the world

Cayman Islander's blog - Diary of Freelance Programmer

Jak se podařilo opravit žebříček návštěvnosti TOPlist - Webziny v ČR :-)

Volovina jako krávaDocela mě pobavil poslední komentář k jednomu příspěvku Nejnavštěvovanější Webzine v ČR dle TOPlistu, kdy se ozval prý turecký majitel domény TimCoatesBooks.com, který asi kontroloval odkazy na své stránky s názvem seznamka.

Dané stránky dlouhou dobu kralovaly na TOPlistu v kategorii Webziny a svou návštěvností překonávaly i všechny opravdové Webziny v ČR.

Nejnavštěvovanější Webzine v ČR dle TOPlistuVedoucí "webzine" s názvem "seznamka" odkazuje na stránky TimCoatesBooks.com, kde není nic jiného jak nějaký vyhledávač,...Čti více...

Kouknul jsem tedy na aktuální statistiky návštěvnosti a situace se poněkud změnila. Ty MFA stránky jsou nyní až na desátém místě a jak tedy dnes vypadá statistika nejnavštěvovanějších webzinů v ČR dle prestižní statistiky TopList.cz v dané kategorii?

Statistiky TopList.cz - Webziny

Je mi jasné, že nějaký můj příspěvek zde na blogu nemohl nijak ovlivnit pozici, či návštěvnost, nějakých MFA stránek, jen mě mrzí, že správci TopList statistik nijak nereagují a nekontrolují svou databázi. Já osobně bych třeba kontroloval, kdo odkazuje na mé stránky a když bych si hrál na nějaké relevantní statistiky návštěvnosti, tak bych (minimálně) kontroloval, jaké stránky jsou zařazené v jaké kategorii.

Stránky, které neodpovídají ani názvu ani kategorii, bych buď přesunul jinam nebo úplně vyřadil z databáze za porušení podmínek.

Mimochodem, neví někdo, zda návštěvnost stránek s počítadlem z TopListu zahrnuje nějak i návštěvníky - čtenáře, kteří přistupují na stránky z RSS čtečky? Řekl bych, že ne a že pak jakákoliv argumentace návštěvností v TopListu je zavádějící ;-)

2 comments :

Rammi řekl(a)...

tak si přidej toplist do rss

Anonymní řekl(a)...

Rammi, já nemám problém s návštěvností, to jsem se ptal, zda porovnávání statistik na TopListu má nějaký smysl (když se tím někdo ohání), neboť standardně nejsou zahrnuty přístupy přes různé RSS.

Možná také víš, že na Blogger.com toho moc nenaděláš :-)

Okomentovat