Cayman Islander | Diary of a Freelance Programmer traveling the world

Cayman Islander's blog - Diary of Freelance Programmer

Mlčeti zlato, stříbro a možná i drahé kamení

New YorkČeká mě nyní hodně cestování a tak se zřejmě na nějakou dobu odmlčím. Uvidím, jak budu stíhat něco psát, ale vidím to spíše, že moc ne.

Zkusím ještě před odletem publikovat alespoň těch pár rozdělaných příspěvků, co mám uloženo v Draft stavu, ať mám tzv. uklizeno a můžu začít po návratu s čistým štítem úplně novou kapitolu.

Psal jsem už v lednu o rozdělaných projektech, které mě čekají, v příspěvku New York, Pompano Beach, San Francisco..., takže je potřeba to dotáhnout do úspěšného závěru a hlavně, nekecat a makat, přesně ve stylu - Chci žít na vysoké noze nebo mi jde o něco jiného.

Daňový poradce už konečně udělal předběžný výpočet, aby bylo jasno, co nás čeká v červnu za platby, tak vidím, že ještě zbývá pár korun na jídlo a výlety, co mě čekají.

Bé, bé, bé aneb Beverley Hills, Blackrock, Brooklyn, Boston...

Nejprve navštívím Beverley Hills u Dublinu, kde se možná setkám s nějakými famous Irish people, pak musím projednat něco pracovního v Blackrocku, rychlý přesun do Londýna, let Heathrow - JFK, krátký pobyt v Brooklynu a přesun na předměstí Bostonu.

Práce, práce, práce,...

Pak zpět do NY, kde práce i zábava, pak do Prahy, kde už jen zábava, zábava, zábava, neboť celý život je zábavou :-)

Hodnocení z cest a z pracovních projektů napíšu až po návratu, ale budu si průběžně posílat poznámky mailem přímo do blogu a pak je budu publikovat zpětně.


Viz také - Related Links:

- Jak realizovat své nápady, sny, touhy a přání?
- Nápad na podnikání (nejen v USA) není opravdu důležitý

"C'est La Vie" - That's life!

0 comments :

Okomentovat