Cayman Islander | Diary of a Freelance Programmer traveling the world

Cayman Islander's blog - Diary of Freelance Programmer

Nejlepší rada, kterou vám kdo dal v roce 2007

My IdeasSchválně, dostal někdo nějakou chytrou radu v tomto roce? Inspiroval vás někdo? Potkali jste někoho chytrého, kdo vám něco poradil?

Četl někdo nějakou dobrou knihu, která stojí za propagaci, příp. oslovil vás nějaký film nebo hudba?

Já stále potkávám někoho chytřejšího, úspěšnějšího, jak jsem sám, a rád čerpám dobré nápady a podněty, které mi mohou pomoci, či mě inspirují. Rád poslouchám, když někdo chytrý vypravuje své zážitky ze světa, rád čtu zkušenosti druhých z podnikání i ze života, kdy se můžu poučit a otevřít si více oči.

Někdy je koulím tedy neuvěřitelně, když slyším nebo vidím nějaké opravdu vypečené mimozemšťany :-)


Mám také jednu radu a je na každém, jak si ji přebere:

Chcete-li něčeho dosáhnout, chcete-li docílit nějakého snu, chcete-li třeba pořádně vydělávat, tak nečekejte s nějakým předsevzetím na Nový rok, ale teď iHNED nebo alespoň iDNES se seberte a jděte pro to něco udělat. Vážně, přestaňte číst blbosti, které tady plodí nějaký caymanský aligátor a Do It NOW!

Každý den se tím řiďte a udělejte alespoň maličkost pro splnění vašeho nápadu nebo snu. Den za dnem, týden po týdnu a za pár měsíců uvidíte, jak to funguje. Pak se sem, prosím, vraťte a napište zkušenosti, zda se něco podařilo, či ne a proč.

Psal jsem už kdysi, že není nutné být první na celém světě, stačí být o trochu rychlejší, jak někteří ostatní, co zrovna teď čtou bulvár nebo koukají na telenovely - na ty se třeba koukejte, až uděláte něco pro svůj sen :-)

Takže konec čtení (stejně je to už konec) a rychle na něco vleťte! A jestli nemáte žádné sny a přání, tak běžte hned teď poděkovat alespoň svým parnerkám, partnerům, rodičům, přátelům, že to s vámi snáší, že vás podporují, že pro vás měli celý rok pochopení a řekněte jim, že je máte rádi. Já jdu hned na to.

Happy New Year 2008!



8 comments :

Anonymní řekl(a)...

Snad mě omluvíš, že než vlítnu na svoje věci, ti také popřeji Happy New Year ;) Ať se ti daří nejmíň tak, jak letos!

Anonymní řekl(a)...

Nejlepší radu mi tuším dal letos blogger jménem Buteo: "nenič si svoje zdraví (nervy) blbostí druhých" a tak se snažím neužírat se věcma, který stejně nemůžu změnit ;-) Vše nejlepší v roce 2008.

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se, ale nikdy snad nepochopím, jak sem pořádně vložit komentář. Ten anonym je ode mě. Duna.

Anonymní řekl(a)...

Najlepšia rada roku 2007? Nuž prapôvodne to pochádza už z roku 2006, ale vo februári sa pridali aj ďalšie okolnosti, že som to urobil. Žiaľ tomu, ktorý bol tou poslednou kvapkou sa už na tomto svete poďakovať nemôžem. A ak by som mohol, tak by to zas nebola posledná kvapka.

Toto tu sa fakt dobre číta, verím, že budeš pokračovať aj v budúcom roku.

Anonymní řekl(a)...

Me tedy dost inspiruje tento blog, takze timto velice dekuji a pripojuji se k prani Happy New Year!

Anonymní řekl(a)...

Nejlepší radu, kterou jsem tento rok dostal bylo si přečíst Alchymistu od Paula Coelho. Ta knížka je vážně skvělá a "otvírá oči", jak tady píšeš.

Úspěšný nový rok přeji!

Anonymní řekl(a)...

Preji hodne ctenaru a kvalitnich clanku i v novem roce. Co vim, ze plati a dle ceho se lze ridit-"There art two cardinal sins from which all others spring: Impatience and Laziness"-- Franz Kafka

Anonymní řekl(a)...

"Do It NOW" je dost dobrá rada, kdo ji pochopí a nebude se párat s nějakým plánováním, tak neprohloupí :-)

Ať se ti daří!
Martin

Okomentovat