Cayman Islander | Diary of a Freelance Programmer traveling the world

Cayman Islander's blog - Diary of Freelance Programmer

Řekni mi, co čteš a já ti povím, jaký jsi nebo co číst lepšího na českém Webu

V dnešní době by se dalo parafrázovat na "Řekni mi, jaký čteš blog...", takže zde pro zajímavost pár českých adres (dle A-Z), které sice nemám jako domovskou stránku, ale sem tam navštěvuji:

Schválně, jakou máte nastavenou domovskou stránku v prohlížeči? Já používám na různé věci jiný browser, takže se domovské stránky liší dle toho, na co je používám:

- IE: intranetový portál s rozcestníkem na další stránky;
- Opera: google.com + všechny mail URL v extra záložkách;
- Firefox: otn.oracle.com + otevřou se všechny poslední URL.

Každopádně díky za tipy na blogy, co stojí za pravidelné čtení.

4 comments :

nabídka práce řekl(a)...

Jů, fíhá, on mě někdo čte? Díky za zpětný odkaz.

Anonymní řekl(a)...

Nepoužívám domovskou stránku. V Opeře mám sice nastavené nějaké rychlé přístupy, jenže většinou se mi otevírají stránky z minula. V RSS mám tak do dvaceti kanálů, převážně z oboru, ale i jen tak odpočinkový věci. Např.:

Podnikání v USA, Cayman Islander's Blog, FaveUP.com, Tvrdek.cz/weblog, blog.milde.cz a další + konference :)

Anonymní řekl(a)...

To je nahoda! Ja mam jako domovskou stranku nastaveny posledni doporucovany web. (-;

Anonymní řekl(a)...

Update s vysvětlením, proč už většinu blogů ze zmiňovaného seznamu nečtu, jsem publikoval v extra příspěvku - Řekni mi, co čteš a já ti povím, jaký jsi aneb proč je lepší číst anglické blogy.

Takže doporučuji neztrácet čas hloupostmi, ale naučit se raději anglicky a informace, nápady a tipy na podnikání, či do života, hledat spíše na anglickém Webu ;-)

Okomentovat